Fraud Blocker
Skip to content

זימון תורים בקלות באינטרנט

httpsmydoctor.co .il זימון תורים

זוכרים את הימים שבהם מוקדנים בכל התחומים היו קורסים מעומס טלפונים וניהול יומני לקוחות מסובכים? ובכן, לא עוד. ברוכים הבאים למאה ה-21, שבה ניתן לנהל את כל נושא זימון תורים באמצעות מערכת אונליין מתקדמת ופשוטה לתפעול, שעושה סדר בכל הבלגן ומורידה את העומס והכאוס מעל ראשם של מוקדנים ואנשי אדמיניסטרציה, בעיקר בתחום הרפואה.

מהם היתרונות של מערכת זימון תורים לעולם הרפואה?

זימון תורים מקוון הוא פתרון בעל יתרונות הן עבור המרפאות עצמן והן עבור המטופלים:

  • גם מחוץ לשעות הקבלה – נניח שאדם מתעורר באמצע הלילה ומרגיש רע. סביר שיהיה מעוניין לקבוע תור לרופא כבר למחרת בבוקר. במקום שיהיה עליו להמתין עד הבוקר ואז להמתין עוד זמן רב על הקו למענה אנושי או להגיע פיזית למרפאה ולקוות שיהיה מקום בשבילו, יוכל לפתוח את האפליקציה או אתר האינטרנט של המרפאה ולהזמין לעצמו תור בשעה שנוחה לו, במרפאה שמתאימה לו.
  • לעשות סדר בתורים  – מערכת ממוחשבת מסייעת לארגן את התורים כך שלא ייווצרו מצבים של דאבל בוקינג, שלקוח יגיע בשעה שלא נקבעה לו ועוד. באמצעות המערכת ניתן לשלוח אישורי הזמנת תור למטופלים, וכך לוודא שכולם יודעים בדיוק מתי הם צריכים להגיע ולאן.
  • להכיר את המטופלים – כל מטופל מגיע עם היסטוריה רפואית שונה. את המעקב אחר ההיסטוריה הזו ואחר הצרכים של כל מטופל, אפשר לעשות באופן קל ופשוט, בעזרת מערכת מתקדמת וממוחשבת. בלחיצת כפתור אחת ניתן לשלוף את כל פרטי המידע על המטופל; ממה סבל בעבר, מתי ביקר לאחרונה במרפאה ולאיזה צורך, האם הוא צורך תרופות קבועות, האם הוא סובל מאלרגיה לחומר מסוים ועוד.
  • שימור – אחד הפרמטרים החשובים ביותר עבור מטופלים, בכדי להישאר באותה מרפאה במשך זמן, הוא היחס האישי. ברגע שהכל מתקתק כמו שצריך; זימון תורים אונליין, מאגר המידע, מהירות התגובה של הרופא והעובדה שהוא מודע לכל מה שצריך לדעת על המטופלים, המשמעות היא יחס אישי שמעיד על כך שמדובר במרפאה מקצועית, שחושבת על מטופליה ועושה הכל בכדי להישאר מעודכנת לגביהם, לצד היכולת להקל עליהם מבחינת התקשורת עם המרפאה והצוות.

חוויית משתמש כחלק מאיכות הטיפול

אתם חייבים להבין, במאה ה-21 חווית משתמש היא חלק בלתי נפרד מאיכות הטיפול הכללית. כשכל ביקור במרפאה מתחיל באפשרות של זימון תורים פשוטה ומהירה, הרי שהמטופל ירגיש נינוח ורגוע, בידיעה שברור שמצפים לו במרפאה ושיש תור בשעה מסוימת לרופא מסוים על פי העדפתו האישית. כשנוצר סדר מהבחינה הזו, המערכת כולה פועלת באופן נכון ויעיל יותר וכולם מרוויחים מכך – המטופלים שמגיעים בזמן, והצוות שמחזיק בכל פרטי המידע אודות המטופלים, ויודע מתי כל אחד מהם צריך להגיע ולאיזו מטרה.

דילוג לתוכן